Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  خودروبرتهران خودروبر شرق تهران خودروبرتهران خودروبر شرق تهران

خودروبر | خودرو بر

خودروبرتهران خودروبر شرق تهران

خودروبرتهران خودروبر شرق تهران

04.12.1400

خودروهاي سلول سوختي كه توسط خودروسازان بزرگ و خودروبرتهران نشان داده شده است (از بالا به راست: دايملر كرايسلر، جيپ، فورد، هوندا، جنرال موتورز (اوپل)، تويوتا، هيونداي و مزدا). 342 پيل هاي سوختي PEM: تئوري و عمل تجاري سازي سلول در خودروها هزينه سلول هاي سوختي و هزينه و در دسترس بودن هيدروژن است. پيكربندي سيستم هاي پيل سوختي خودرو پيل سوختي ممكن است به روش هاي مختلفي به موتور محركه متصل شود [3]، يعني: تقاضاي برق و كارايي (اقتصاد سوخت) قدرت مورد نياز يك موتور خودرو به پارامترهاي زيادي از جمله جرم خودرو، سطح مقطع جلويي، ضريب پسا، نورد بستگي دارد. ضريب مقاومت و راندمان قطار محركه و با سرعت وسيله نقليه، شتاب و شيب جاده تغيير مي كند. راندمان موتور خودرو اغلب به صورت مصرف سوخت خاص بيان مي شود HLHV = ارزش گرمايش كمتر سوخت (kj/kg) risys = راندمان وسيله نقليه، كه محصولي از راندمان سيستم پيل سوختي (شامل پردازنده سوخت، در صورت وجود، پيل سوختي و مبدل قدرت)، راندمان كشش (معمولاً حدود 93٪) و راندمان محرك الكتريكي است. براي يك موتور احتراق داخلي بنزيني در مطلوب ترين نقطه كار خود، مصرف سوخت ويژه حدود 240 گرم كيلووات ساعت است. ٪. يك موتور پيل سوختي، بسته به پيكربندي سيستم، ممكن است بازدهي در مطلوب ترين نقطه كار خود را بسيار بالاتر از 50٪ داشته باشد، كه مربوط به مصرف سوخت خاص كمتر از 60gkWh است. توجه داشته باشيد كه 1 گرم هيدروژن حاوي همان مقدار انرژي است. به عنوان 2.73 گرم بنزين، بر اساس ارزش حرارتي پايين آنها. همچنين لازم به ذكر است كه راندمان ارزش گرمايش كمتر براي مقايسه با موتورهاي احتراق داخلي خودروبرتهران استفاده مي شود.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/4 ساعت: ۱۴ توسط:khodrobaranparsa :